Tema: Re: Stbadžiai muša
Autorius: ukw
Data: 2011-05-17 09:34:19
placiau galima. jei diska ir nutekina, tai tik darbini jo pavirsiu. o pats
diskas ir toliau lieka susikraipes. vos vos pavairuoji ir vel diskas
atsistato i savo esama kreiva forma.

o kodel jis buvo sukreivintas - nieks negali pasakyt ish kavos tirsciu.  gal
suportai hujovai, gal kaladeles neatsoka, gal dar kasnors. bet kokiu atveju,
keist ir tiek.