Tema: Re: Dyzelio galvosūkis :)
Autorius: kardanas
Data: 2011-05-12 12:50:01
Tada pasiseke. Arba kazkas kazkur sujudejo nuo praputinejimu. Laikas parodys 
kas ir kaip.

"Anon" <anon@pisem.net> wrote in message 
news:iqg1cu$e9i$1@trimpas.omnitel.net...
> Nors gavau čia lietuviškų patarimų, rusai buvo tikslesni - pakeičiau kuro 
> filtrą, prapūčiau atgalinį kuro vamzdelį ir problema dingo. Pizdec dar 
> užsip... laukti :)
>
> Vytautas
>
> "kardanas"  wrote in message news:iqdes7$cf9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> kolkas vaziuoja, bet siurbelei jau pizdiecas.
>
> "Anon" <anon@pisem.net> wrote in message
> news:iqde58$bbp$1@trimpas.omnitel.net...
>> Jei būtų pizdec - stovėtų Roveris pusiaukelėj kur tarp Alytaus ir 
>> Klaipėdos :)  Kadangi važiuoja ir nesiožiuoja, traukia gerai, kyla 
>> klausimai...
>>
>> Vytautas
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:iqdcr4$907$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> apie kokias tu pasekmes, jei jau pizdec? :)
>>
>>
>> On 05/11/2011 08:45 AM, Anon wrote:
>>> Kelionėje iš Alytaus į Klaipėdą pradėjo užsideginėti mano karučio
>>> lemputė "Check engine". Kada viršiju greitį 115 km/h, stipriau paspaudus
>>> gazą arba važiuojant nuokalnėn. Atleidus gazą - gęsta. Prie mažesnių
>>> greičių nepasireiškia. Karutis Rover 620 SDI, 1996 m gimimo, stovi VP37
>>> siurblys indukcine galva ir Bosch MSA 11 įpurškimo sistema. Vietinė
>>> diagnostika išmirksėjo kodą, kad klaida įpurškimo sinchronizacijos
>>> solenoide, kuris siurblio viduje. Klausimas: gal kas žino, dėl ko tokie
>>> kvailiojimai vyksta (senatvė siurblio ?) ir ar galima važinėt toliau be
>>> pasekmių ? Ačiū atsakiusiems į temą :)
>>>
>>> Vytautas
>>
>