Tema: Re: PAtarimo del darbastalio stalvirsio
Autorius: Sharkius
Data: 2011-05-09 23:47:16
Jei garaze tai tik metalo lakstas, ir pageidautina bent 10mm storio, nebijos
nieko, tuo paciu stalas bus sunkus - kas aktualu kanors surudijusio i
spaustuva ikisus sukt ar siaip palenkt, koki sunkesni daukta uzmetus nebaisu
kad sulush, pakalt ka nors rimciau irgi nebijosi... tik minusas, kad kanors
virinant, dazniausiai mase visam stalvirsy buna - nepageiaujami snargliai
ten kur nereik ir laabai nepatogu svarke virint - neina derzako pasidet ant
stalo ir tuo paciu neapdegint konors "savo vietoj gulincio".