Tema: Re: Mb E klases 3.0l 98m
Autorius: karloff
Data: 2011-05-08 23:29:47
stora bjauri boba geriau valgyt daro nei grazuole manekene :) liudna gi su
fwd nors tu ka...

"Velnias"  parašė naujienų news:iq6sgi$7kp$1@trimpas.omnitel.net...

Blogiau, ir nereikia saves itikineti kad taip nera. N+k situaciju isbandyta,
kur bnv rwd su visais antiprabuksavimais ir sypuotom padangom ruko ir
kankinasi, kai fwd be sypu ir ESP salia vaziuoja ir pravaziuoja. Fizikos
deja nepakeisi...