Tema: Re: stai kaip anie vaziavo...
Autorius: Renookas
Data: 2011-05-03 09:12:22
nu jau nu jau.... paskaiciuokim atvejus kiek ten tokiu uzspaudzianciu ir
kiek tokiu uzlendanciu, prasiverzianciu ir sokinejanciu skersai kelia....
arba paciu tarp kelkrascio isispraudzianciu...
Vienareiksmiskai dviratininkai ir motociklistai neturi pagarbos auto
vairuotojams visiskai, absoliuciai, ir tikrai maza dalis ju vaziuoja
tvarkingai. O jei kai sugeba dar ir posukius rankom parodyti tai isvis
tokius gerbiu kelyje.
Bet dazniausia motopirdininkai tai tik uzkisti, aplenkti, pasustravoti,
panardyti ir daugiau nieko nesugeba. bande vienas i mano dureles isiparkuoti
ana savaite, tai as dar kaltas likau kad ten buvau. nes mat jam
sutrukcdziau... eina nx tokie motopirdininkai su savo pirdom i auerodromus
ar uzdaras aiksteles, o tvarkingi lai vazineja gatvem, vietos visiems uzteks