Tema: Re: a Day made of Class
Autorius: zZz
Data: 2011-05-02 23:14:15
Su mobileku aišku, nesimato jo chip'ų. Šitas ir man kliuvo.
Vaizdas siunčiamas kad ir wifi, trackinant kad ir IR patį įrenginį - jau ir
dabar realūs prototipai yra.
Webcam'ai nebūtinai turi būti stalo dalis. Sumontavus kelias kameras kambary
ir pozicionuojant pgl. kokius integruotus žmogams lustus gali tuo pačiu wifi
siųsti vaizdą.

Kaip ir sakiau: nemačiau kažko tokio uber nepadaromo.