Tema: Re: auto pardavimas
Autorius: robertas9 <robertas 9 @eta gmail .com>
Data: 2011-05-01 14:10:03
Labai paprasta.
Atvaziuoja pirkejas, pasirasot sutarti ( patikrink pirkejo asmens
dokumentus...), paimi pinigus, viska(techpasi, raktus ir t.t.) atiduoti.
Kita diena varai i regitra, sumoki 15lt, parodai sutarti ir pamirsti apie ta
masina.
Pirkejas tuo tarpu nuo to laiko, kai parodei sutarti turi 15 dienu laisvai
naudotis masina, po 15 dienu masina issiregistruoja.
Nuo sutarties pasirasymo laiko, savininkas jau pirkejas.

Visa sita tvarka isbandyta ir gerai viekia, jei pirkejas lietuvos pilietis.

"[nemielas]"  wrote in message news:ipj7la$48d$1@trimpas.omnitel.net...

tai vat kad pirkti teko dafiga, o parduoti ne :DDD
daba va vienoj vietoj apie pardavima raso vienaip:
http://regitra.lt/default/lt/transporto_priemoniu_registravimas/perku_parduodu_dovanoju/parduodant_lietuvos_gyventojui_imonei

o pirkima kitaip: