Tema: Re: Kaip iðjungti radijo ir laikrodþio ekranëlio pritemdymà Peugeot 206?
Autorius: ru_ąč
Data: 2011-04-29 14:39:45
Aš irgi tą esu girdėjęs, bet nežinau kur važiuot tokios paslaugos
(Kaune). Tikėjausi čia gaut kažkokį adresą.

Radau siūlymą, kad iš dalinai sprendžia lemputes vietoj 1.2w keičiant į
1.5w.

Laidų karpymą dar atidėlioju. Bet, manau, pastudijavęs schemą, imsiuosi,
jei lemputės nepadės ir programavimo nerasiu.

Ačiū.

p.s.
Kad OE cituodamas negadintų lietuvybės, reiktų OE naudotojams
pasinaudoti derink-oe. Ji dabar naujoj vietoj:
http://www.liks.lt/elpaliet/Derink_OE-1.2.8.exe