Tema: Re: Kondicionierius !
Autorius: Arj
Data: 2011-04-27 11:24:25
vazinejau 6metus su auto be kondiskes, iskaitant paskutine vasara ir dideliu nepatogumu nepajauciau.
Svarbu tik:
    laikyti auto pavesyje ir stengis sustoti tik po medziais etc, parkuotis prie prekybcentrio is tos puses kur pavesis
(auto pas mane juodas su juodu salonu + minimaliai tamsinti langai, tai tas ypatingai aktualu).
    nevazineti mieste diena (vaziavimas mieste tikrai uzknisdavo)
    jei pradejai vaziuoti - greitis ne maziau 90 km/h, ir pageidautina be suletejimu/sustojimu etc. Nes kai lauke +35,
vaziuojant greitai ant saules to karscio kazkaip nelabai jauciasi (na jauciasi kad silta, bet tikrai ne taip kad
vargintu). Bet uztenka tik greiciaui nukristi iki 70-60, ir pasijauti kaip siltnamyje. Nezinau kodel, bet toks efektas
pastebetas ne su viena auto. P.S. cia ne del langu - nepernesu skersveju, jei karsta beveik visada jungiu ventiliatoriu
o ne darau langa (nemegstu skersveju - pradedant vaziuoti pravedinu langus, veliau ventiliaorius link max ir langai
uzdaryti)