Tema: Re: Prekę pristatė, pinigų neėmė :D
Autorius: VNO
Data: 2011-04-26 17:42:19
uz dyka nebus - gausi raginima sumoketi, o po to is antstoliu linkejimus.
pabandyk nemokek.
yra toks paprastas dalykas - teismo rasitinis sprendimas - parasys jie skunda i teisma, ji dazniausiai per 14 dienu isnagrineja.
gausi 20 dienu sumoketi uz preke ir islaidas.
o po 20 dienu jau antstoliai savo dar prides.

VNO