Tema: Re: Per kiek laiko ateina atvirukas i pashto dezute?
Autorius: svyt
Data: 2011-04-30 18:20:58
veziojau cia tnt krovinukus is koldingo i hanoveri, jei paveluoju 5 min,
nebetelpu i 4,5 val ir veluoju valanda, o tai jau problema. laika ne as
planuoju, ikainiai labai geri, bet ir darbo ritmas sudetingas.
lietuvoj yra nemazai transporto imoniu veziojanciu pasta, spauda ir pan, ir
dauguma dirba taip pat grieztu grafiku, ir cia laiko planavimas ne prie ko,
nes ji planuoja vadyba o vairuotojui moka pinigus uz tiksliai atlikta darba.
o i kauna ktu vezioju seimos narius paprastai ir veluot taip pat negalima,
dar dazniausiai kol surenku visa komanda ir iseina kad turiu mint kad
speciau, o teisiu man niekad neatims uz greiti.
--
vyt/ /
BMW E34 524td,