Tema: Re: lipdukai ivaziavimui i Vokietijos miestu centrus
Autorius: Virus
Data: 2011-04-26 09:41:51
2011.04.26 09:00, TranZOO rašė:
> o tai jei as atvaziuosiu su lietuviskais numeriais - bus ten kokienors
> ispejantys zenklai, kad reikia lipduku, ar tiesiog nubaus?

Bus zenklas, kad be lipduku ivaziuot draudziama :) As pernai
pakeliui i Miunchena uzvaziavau salia autobano i pirma didesni
autohaus'a, padaviau masinos dokus, sumokejau 5 eurus ir gavau
lipduka. Tiek tos bedos. O Miunchene zalia zona prasidejo likus
~7km iki viesbucio :)
Del siuntimo - galima inete nusipirkt, pernai kaina buvo 6 eurai,
tik siunte man ilgiau nei 2 savaites, teko isvaziuot be jo.
--
Virus