Tema: Re: Ismynus sankaba atsirado pasalinis garsas
Autorius: [wilkas]
Data: 2011-04-25 19:33:07
Kol variklis saltas viskas OK, taciau jei pavazineji mieste gera pusvalandi 1-3 pavara ir ikaista variklis, tai jungiant pirma pavara masina is pradziu trukcioja, toks jausmas kad ratai per leda pabuksuotu kol sukimba, kitos pavaros viskas normaliai. Tik nezinau, ar cia tas susije su tuo garsu ar cia jau atskira problema. Abu dalykus pastebejau neperseniausiai. Jei tai ka keicia, tai auto Pezas 406, 98'