Tema: Re: Klausimas del ipurskimo sistemos
Autorius: do
Data: 2011-04-22 20:42:02
Spiritas tai ne, bet pravalo sistema neblogai ir visas brudas nuseda filtre.
Isbandziau netycia neperseniausiai sita bioshuda ant haa '95 2l. tai
simptomai buvo tokie: traukos praktiskai 0, ypac 1,2 pavara, vaziuoji kaip
su traktorium. Ant laisvu irgi toks jausmas kad vienas cilindras nedirba.
Kadangi buvau pripyles 15 l i beveik tuscia baka tai galvojau kad dapylus
pilna normalaus benzo viskas issispres.. Deja, simptomai liko tokie patys,
todel paklausiau vieno zmogaus patarimo ir pakeiciau kuro filtra. Buvo
rudens gale keistas, bet atrode tikrai nekaip.