Tema: Re: reklama - Turi drauge ar meiluze? o gal megsti moteriskus batukus? "RED HOT"
Autorius: Donce
Data: 2011-04-22 07:53:36
tragiskai baisios lakierkos, bankrotas bus, pamatysi.
orentuojates tik i menininkes nesiojancias bele ka, o daugeliui zmoniu
giliai neidomu tokie "modni" bateliai.
bet kokiu atveju sekmes.
tikiuosi zino zmogus investaves litus i parduotuve kad jei patinka vienam
zmogui tokios lakierkos tai nebutinai patiks visoms normalioms damoms.

--
Donce