Tema: Re: OT Q: Omnitel ir "klientu lojalumas"?
Autorius: robertas9 <robertas 9 @eta gmail .com>
Data: 2011-04-20 11:03:45
Kaip jau minejo, pasakyk, kad anie siulo ta ir jei nepasiulys daugiau 
iseisi.

Mes bitej 5metai, kai atsiunte pasiulymus pradejom zvalgytis kitur ir tuo 
paciu paskambinom i bites pagrindini numeri pasiulymo. Tuomet per 10 minuciu 
paskambino musu vadybininkas, iskeike, kad nesideram ir suteike toki plana 
ir suma telefonam, kad likom patenkinti :)

"va"  wrote in message news:iokos0$veh$1@trimpas.omnitel.net...

Cia byski gal ir ne i tema, bet: skambina siandien vabybininke is Omnitel ir
sako baigesi jusu sutartis, siulom prasitest. Isvardinami keli variantai
menesinio mokescio, keli variantai gaunamu "dykai" smartfonu ar kt.aparatu
kainos, viskas ok, tarkim domina. Na o bet taciau pasitikrinus info
paaiskeja, kad tai eiliniai pasiulymai, kuriuos gauna bet kas panorejes
tapti ju klientu. 6 metai Omnitel tinkle pasirodo nesuteikia anei vieno
vargano "pliusiuko".
Tad pasidare naturaliai smalsu, ar cia tik Omnio tokia strategija, ar cia as
ant tiek atsilikes nuo gyvenimo, kad nebesuprantu tokios rinkodaros?