Tema: Re: To Staska
Autorius: ManXP
Data: 2011-04-19 21:08:46
Padare diagnostika kelis kartus ir nusprende tiesiog, kad reikia keist. Nes
pirma karta pries ~menesi uzsidege lempute, bet tada nugesino klaida
(pasake, kad tuo metu zondas pilnai veikei kai buvo testuojama) ir viskas
susitvarke kokiai savaitei, tada vel uzsidege ir vel nugesino, ir tada 3
karta uzsidege po dienos. Tada jau nusprende keist viena is zondu (ka
siandien ir padare)