Tema: Re: Dviracio padangos
Autorius: spirit
Data: 2011-04-19 17:54:05
Priklauso nemazai nuo kameros kokybes kiek daputinet, ar rimta kokia
continental ar kinietiska persvieciama. Bet paprastai tenka nuolat. O pust
tiek kiek max parasyta ant padangos, arba maziau jei krato:). Turiu padangas
asfaltui kur virs 8 atm norma, o "kalniniui" 4.5 pvz. Dar reikia pompa paimt
spec dviraciui, tai ir tos 8 pasisvilpaujant eina.