Tema: Re: Mokesciai bankams
Autorius: Korke
Data: 2011-04-19 14:55:43
true true...[tai , kad visas kapitalizmas yra pastatytas ant sito "mano
logikos" manau], tik as sita vieninteli mokesti dar pateisinu, visgi
terminalas, autorizacija, softas, rysys...tau inkasacijos nereik, maziau
sansu, kad per kepala nakti kas duos ir isples visa uzdarbi dienos, zodziu
nevisai nezaxui. O va tie valiutos "uz operacija" 3Lt (nu aisku galima i
autiku stoti specialiai varyt, ten po 1Lt :) ) cia jau vamzdiec, del to
stengiuos nesikeist...i kojine ir galbut prireiks kada ir isleisiu. (tiesa
jei kas su zlotais, zaicikais ir panasiais turi reikalu tai gal ir
pavojinga, nes gali tik tapetavimui nunai tikti), uz tai, kad inesiau $
(gerai, kad dar ne uz i savo sask) tai jau ble ble...  Griztant prie
pradinio straipsnio tai jau zmogucio is kaimo krautuviu nuoskauda pilnai
suprantu, bet jau kolonkiu savininku tai jau ir matau bankrutuojanti
statoil/lukoil/neste lariokus ant LT del sito.