Tema: Re: ford mondeo '94 priekine spyruokle, kt.
Autorius: Renookas
Data: 2011-04-19 12:05:43
as savo fokusui susidejau naujas ir nesigailiu, ir masina kitaip stovi ir
kaina tiek kiek naudotu..
srote kai pradeda pasakoti apie 10 metu tarnavusiu originalu kokybe ir t.t
tai man kazkaip labiau kyla ranka naujas nusipirkti.
Tiesa galima nauju gal ir dar pigesniu butu pasiulyti. bet nezinau ar verta
taupyti ten tuos 10-20 Lt