Tema: Re: Pagrindinis automobilis seimai
Autorius: bomanz
Data: 2011-04-18 22:39:50
YZF wrote:
> Kazachai perka opel astra iki 1995m uz 3000lt. ochen xaroshaja mashyna

Ir jie teisūs. Paprasta konstrukcija, mažai plastmasinių dalių kurios nuo
senatvės lūžinėja, važiuoklės dalių nedaug ir jos pigios, mažai nafig
nereikalingos ir durniuojančios nuo senatvės elektronikos. Važiuoja gan minkštai
ir tyliai. Nėra jausmo 'kaip su skardine'. Važinėjau aš 5 metus, dabar žmona
važinėja. Gera mašina. Pasatas B5 dar geresnė, bet išlaikymas maždaug 2.5 karto
brangesnis.