Tema: Re: Del akumuliatoriu centro Kaune prie poles
Autorius: Korke
Data: 2011-04-18 16:00:14
respektas kontorai uz servisa, bet man idomu, ar jus tokius gaidzius perkat,
kad uzsilenkia per pora metu, ar mopedu el. dalis kazkokia "bele siandien
uzsikuriau, o paskui px" jusu? nes as antra moca turiu, abu pirkti su bbz
kokiais akumais juose, vienu 4 metai, antrau ketvirti prasides, atvazineta
tvarkingai, puse ziemos garaze ciuju apie -3 - +5, kita puse namie spintoje.
Kadangi po ranka buvo prijungtas ant kazkokio seno tarybinio pakrovejo porai
valandu vasario gale, balandi nunestas i garaza ir is puses abaroto
uzsikures...