Tema: Re: dar E85
Autorius: Rivo
Data: 2011-04-18 13:38:38
mano citrinai kompas momentaliai pasigėrė, uždegė lemputę check engine ir,
įtariu, perėjo prie avarinio režimo. Kuro sąnaudos pakilo maždaug
ketvirtadaliu. Grįžus prie standartinio 95 viskas susitvarkė

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ioh3pu$i6e$1@trimpas.omnitel.net...

a jo tiesa, lambda sutvarkys....