Tema: Re: Pora kl apie AVENSIUS
Autorius: Donce
Data: 2011-04-14 12:17:19
nu plin, mes snekam apie 4 begiu isgarsejusi ar apie 5 begiu automata ?
pas mane 5.
nesakau kad masina valina, bet miesto ribose man tu 2.0 kaip sitam sedanui
pakanka,  ant sankryzu nedraginu, bet vazineju smagiai.
sutinku kad hondos avtamatas su 2.0 vaziuoja smagiau, bet man uztenka ir
sito. masina pirkau del bukles, kai pirkau buvo 29 k km ant skydelio, dabar
netoli 31 k km.
turejau smagesni pries pora metu mb w210 su 3.0 td, taip smagesnis sutinku,
ir pyliau 14 saliarkos.
svogeriukas vadelioja avensi su 1.6 , sumaitina palei 9, tai ka jam dabar
motora pasikeisti kad itiktu exo ir dainiushui ?
kabinejiesi lygioj vietoj, speju pas tave kambary muse praskrizdama turi
praeita aerodinaminio tunelio testa, kad maziau energijos isnaudotu
skrizdamas ir maziau maisto nuo tavo lekstes nuestu jo ? :)

--
Donce