Tema: Re: Girgzda vairas ?
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-04-13 15:17:21
Jei girgzdejimas toks kaip metalas i metala, tai ten yra tokia debiliska
vieta kur metalas i metalas ir trinas, grafitinio tepalo ar kokio solidolo
tept reik ten periodiskai. Prieinama nuemus apdaila po vairu. paspaudus
vaira gilyn atsiras tarpas tarp tokio blyno ir detales kurioje yra
blokatorius. Tai vat tas blynas ir girgzda i ta detale :)