Tema: 150KB Re: "Parkas" parking
Autorius: Netrukus Jau
Data: 2011-04-26 14:41:46
o ze mano istorija:
ispurciau pasto dezute su 3men pastu neskaitytu :)
ka radau - siustas man registruotas laiskas, sugrizo. Paskui iskart pasiunte paprasta :) Kad jie siunte, atpazistu pagal pasto nr.
bet cia imonei, tipo. Matai kaip netingi vimagalint babkiu. Apskritai, ar prikirpt juos galima uz tokius fintus? 2010.12.09 ten dar nebuvo jokiu normaliu KET aprasytu zenklu.