Tema: Re: Patarkit lameriui del domkrato.
Autorius: bomanz
Data: 2011-04-11 21:05:45
Sharkius wrote:
> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message
> Ale vis skaitau skaitau apie tai kaip cia daug kam tai ratas atsiverzia tai
> neatsiverzia, tai koks ratlankis prikepa ir niekaip nedaeina - ka jus su
> tais ratais darot kur juos kisat?????? Negi taip sunku paimt patept
> bilenkokia nafta tas verzles bent karta i du metus keisciantis ratus ir
> baigsis visos bedos - uzverzi su ranka ne spausdamas, o keldams kiek eina ir
> niekas ten neatsiversh, atverzinejant vel - jei sunku atleist tai pystelni
> nesmarkiai is kojytes ir issuki pirstais...

Tai neuztenka is kojytes. UKW del kompiuteristu kazkiek zinoma teisus. Bet man
buvo labai malonu vienam garaziniui i klausima 'kas tau ble taip ratus uzverze,
atsukti negalima' atsakyti 'pats ble ir uzsukai taip'. Pats lyg ir nestipriai
uzsukdavau- vis tiek po pusmecio be papildomo vamzdzio ant kryzmes neatsukdavau.
  Varzto galvos tiesa netepu. Patepus gal ir stipriau uzsiverztu, bet mano
tikslas nera prispausti ratlanki prie disko kiek galima stipriau. Taip ir sriegi
galima nupjauti.

Su belekokia nafta tepti nenoriu. Jei uzstrigs suportas ir diskai stipriai
pakais tepalas gali virsti klijais. Kam man problemos.

Ar cia vistik bedos ne
> standartiniuose, o visokiuose superduper "pagerintuose" varztuose po
> 10lt/vnt?

Jo, pirkau tokius. Atrodo kaip tikri, o plienas toks minkstas, kad varzto galva
verzleraktyje istringa.

Apie ratlankius vel - ar ten jie nenuimti po 20 metu buna ir