Tema: Re: vairo stiprintuvas
Autorius: Ernikas
Data: 2011-04-07 13:03:17
Siaip man uzrekomendavo ir as pats galiu rekomenduoti Leona Moletu plente.
862031324.

P.S. manyskes siurbli plius kolonele jau is kelinto karto negali sutvarkyti,
bet zmogus neatsisako ir nesako, kad cia ne jo reikalas.
Tai vat vertiant tokias savybes manau pas tokius ir reiktu kreiptis, o ne su
imonem kurios kosminius pinigus atima, o pasakius, kad kazkas negerai sako
taip turi buti ar kazka panasaus.

Ernikas