Tema: Re: Opel Astra G ir dujos
Autorius: Tadas
Data: 2011-04-01 23:04:15
On 03/29/2011 05:33 PM, Tomis wrote:
> O kam Klaipedoje arba aplink galima patiketi idejima?
>

> "Tomis" wrote in message news:imqifv$l1q$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Kaip opeliu varikliai X16SZR draugauja su dujomis? Jiems tinka II ar III
> kartos duju iranga?
>
> Ir tuo paciu kur Klaipedoje rekomenduotumete isirengineti?
>
> Dekoju.

Draugauja su dujomis gerai jeigu dedi 2 kartos ir dar statai degimo
paankstinimo irengini (timing advance processor).Be to paankstinimo
irenginio vazinejant uzmiestyje kartais uzsidega "check engine"
lempute,pradeda prastai traukti.Sustoji ,uzgesini, uzvedi ir vel viskas
gerai.Priezastis ta ,kad ilga laika detonacijos daviklis (knocking
sensor) "neisgirsta" detonacijos ir masinos kompas "supranta" ,kad
neveikia detonacijos daviklis.Nors is tikro variklis ilgai nesudetonuoja
del aukstesnio nei benzino duju oktaninio skaiciaus.
Mano istorija tokia.Pirma pastate 1 kartos dujas X16SZ.Daug valge ir
nuolat uzsidegdavo "check engine".Pasiskaites forumuose pats "pagerinau"
iki 2 kartos.Pagerejo, bet liko uzmiescio problema.Po pusmecio ar
daugiau pastaciau "timing advance processor" , jo pagalba bukai
paankstinau degima 7 laipsniais.Atsirado truputelis detonacijos ir
dujomis vaziuojant.Jau beveik 2 metai kaip nezinau jokiu problemu su
duju iranga, bet kad taip veiktu visko reikejo ismokti paciam :( .