O tai kur kitur lituot reikia, ar čia paslaptis? O gal galima koordinates tų, kas tą paslaptį saugo ir iš jos pelnosi? Šiaip tai apie įtampos reguliatoriaus perlitavimą būtent škodoje skaičiau ir mačiau. O kas ten taip sudėtingai remontuojasi? Juk vis tiek kažką perlituoti reikia, tik gal daugiau komponentų, gal kai kuriuos į naujus keisti? 2011.03.30 13:01, Giedriusf rašė: > On Wed, 30 Mar 2011 08:59:43 +0300, RaR<RaR@lt.lt> wrote: > > paziurejus tu skydeliu kainas srotuose, pradedi suprast, kad nelabai > paprastai ten remontuojas. Siaip tai pas pasatus budavo itampos > reguliatoriaus problemos. Pas skoda ne ten. Nors idomiausiai kad > perlitavimas reguliatoriaus kuriam laikui padeda. Neilgam. O lituot > biski kitur reikia :) > > >> Indikatori? panel?je nukrito visos rodykl?s (spido, tacho, fuel, temp), >> tik retkar?iais atsigauna. Kiek i�siai�kinau internete, tai da�niausiai >> problema b?na d?l nekokybi�kai sulituoto ?tampos reguliatoriaus ant >> indikatori? plok�t?s. Kontaktai palaipsniui oksiduojasi. Problema >> da�niausiai i�sprend�iama to reguliatoriaus su plonomis kojel?mis >> perlitavimu. Taipogi kartais b?na ir daugiau problem? - kiti blogai >> sulituoti kontaktai, nusprog? kondensatoriai ir t.t. Galvoju pats >> pabandyti, bet neturiu patirties tokiuose krap�tymuose. Vien? komponent? >> kitoje vietoje jau esu s?kmingai perlitav?s, bet ten u�teko grubaus >> darbo. Gal geriau patik?ti patyrusiam �mogui. >> >> Taigi, gal galite patarti kas tokias dalykais u�siima Vilniuje? Nors ?ia >> tikriausiai reik?t? ie�koti ne tarp automechanik?, o tarp >> kompiuterast?-elekron�?ik?? Ma�ina, jei k?, �koda Octavia.