Tema: Re: Ergo civilke
Autorius: Povilas
Data: 2011-03-29 20:24:51
Labai jau cia Tamstai pasisekiojo, nes gerai pamenu atveji kai man apie 2000
metus,kai dar nebuvo jokio privalomojo,o as tada laisvanoriskai draudziausi
Kasko su tuo civiliniu ir mano masiniuka vagys buvo nurenge,tai ERGO kitais
metais padidino visas imokasIr argumentavo butent tuom,kad turejo man
kompensuoti patirta zala.

"Ostapas"  wrote in message news:imrv85$qds$1@trimpas.omnitel.net...

Žodžiu, apturėjau žiemą įvykį kuriam buvau pripažintas kaltu. Dabar vėl
draudžiuosi civilkę Ergo - įmoka mažesnė nei pernai. Nu ok, stebuklų irgi
būna - apsidraudžiam. Rizikos grupė iš D5 (buvo pernai tokia) pasidarė D6 -
kaip suprantu, draudžiu auto 6 metus ir neturėjau eismo įvykių. Nu bet
įvykis tai buvo :))
Tai kaip čia gaunasi: viskas čia normaliai ar sukt galvą, skambyt į Ergo ir
ieškot sliekų? nes nu neramu, kad paskui įvykus nelaimei neišlystų kokia
nors nesąmonė ir nepasigirstų "Sorry, bet..."
Draudžiausi internetu, ergo.lt. Jokio punkto apie eismo įvykius pildant
formą nebuvo.