Tema: Re: Peugeot 206 1.9D variklio lempute
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-28 23:57:55
Panasi i sita
http://www.cartuningcentral.com/wp-content/uploads/2009/02/check-engine-light.jpg
tik be teksto viduje, kiek supratau tipine ant pezo.
Manual'a randu cia http://www.armand.ru/resource/manual/206.pdf manasis pats
27 psl. paprasciausias tik be tepalo temperaturos, vietoje jos vandens temp
19., o prie apsuku nera 23.  . 11 lempute kuri buvo truputi uzsidegusi  .
Del papildomos ausinimo nezinau - teoriskai yra speciali, bet mano variante
gali nebuti , nes kazkaip itariu ir dyzelio filtro uzpylimo vandeniu taip
pat nera 17 lempa, 32 psl raso apie tepalo lygio indikacija ant ridos
indikatoriaus - pas mane to taippat nera (rodo tik rida arba skaitliuka).
Dar vienas dalykas, cia raso , kad pries uzvedant ji turi degti check
engine, as jos nesu gyvenime mates, kas dar karta irodo , kad kompo ir
savianalizes nerasta.
--
Donatas