Tema: Re: off: gal kas nori i palata?
Autorius: zhegonskas
Data: 2011-03-28 21:23:41
jo, ne karo metas. nacionalines premijos laureatu spektakliu kaip
prishikta kaune.

blyn, koks tau skirtumas kokios bukles teatras?? As mazajame kauno is
viso sunkiai ishsedziu, nes keliai remiasi i priesais stovincias kedes,
bet vistiek praktiskai visus spektaklius maciau.

cia ne kinas gi, kur "svarbu, kad patogu ir popkornai shilti" :)