Tema: Re: cross: need skalbianke
Autorius: Ruta
Data: 2011-03-29 09:21:16
Nu aš supratau, kad ATT domėjosi Edvino paminėto atveju (kai nuomojamas
"plikas" butas tik su santechnika).

O bet tačiau, reikalo esmės nekeičia. Jei nuomuojuosi daiktą, tai
remontas mano supratimu yra savininko reikalas. Mano reikalas yra tik
naudoti pagal paskirtį ir specialiai negadinti. Jeigu nesutarta kitaip.