Tema: Re: tojotos radijos problemele
Autorius: Donce
Data: 2011-03-24 09:53:32
nezinau, man irgi tas pats daresi tik su power hit radio, pereinu per tuos
mygtukus kad kuo maziau tu raidziu liktu ir problema isisprende
pats bunu netycia koki mygtuka uzpaudziu ir tik ziu, kad pypt ir nusimusa,
neieskok cia slieku dabar, eik padaryk ka sakiau, neiseis tada paziuresiu ka
tiksliai reik spaust, atmintinai nepamenu, nes tik pora kartu susiduriau su
situ nusokimu.
dar avensi paziuresiu ar nera to pacio sh :)
--
Donce