Tema: Re: Suzuki Swift, Subaru Justy/Daihatsu Sirion +/- ?
Autorius: schaumschlager
Data: 2011-03-23 22:42:55
Nudiltu man pirstai berasant apie turetu 3-ju Suzuki eksploatacija, kuri is
viso sudare 9 metus (vienas - "ni v schiot", nes susiglamze neislyginamai,
tai bagistai nupirko tai, kas is jo liko)...
Isvada - siandien RIMTAI ieskausi sau dyzelinio Suzuki Ignis arba SX4, tik
teks paieskas testi nebe LT, nes cia atkeliauja frankensteinai, o tulam
lietuviui pasakyt, kad ieskaisi "skarbonkes" + ne vokiskos + "uz brangiai" -
net perekupai nesupranta...
Swift - "originalas", Justy - grynas Subaru, tik "pasiskolintu" is Suzuki
kebulu. Sirion - "vykidysh Toyoty", bet is esmes irgi auto - pakankamai
atsparus kvailiams...
Ziurint i Swift - teks susitaikyti su korozija. Girdisi, kaip rudyja - dar
labiau, nei sename Opel'yje... Priezastis - isigyjant nauja, kaip
superbiudzetini birzgala, niekas negalvoja apie tokios piguvos antikorozines
apsaugas. Eksploatuoja juos irgi ne tie, kurie turi lesu kokybiskai
prieziurai...
Pataikysi ant "uz brangiai, bet is salono", o ne ant turko perekupo -
dziaugsiesi.