Tema: Re: keliones
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-15 11:13:44
Gal mano skonis sugadintas, bet va Anuksciuose nustebino. Nepaklausiau
kodel, bet va tas marmalas kur buteliuose po 3.50 ir tas pats vaisiukas
ten - skiriasi kaip diena ir naktis. Ir pohuj technologijos ar panasus
pizoniskumai - SKANU!!!.

"VNS"  wrote in message news:iln81k$640$1@trimpas.omnitel.net...

Anykschiuose grazhu, bet vyna gurkshnot tai nu nx. Surio kelias? wtf?
Rinkis bilenkuri alaus kelia su degustacija!