Tema: Re: Gal parekomenduosite dzipa?
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-14 16:32:55
na siaip nebutinai uz visus 100klt pirkti. tiesiog suma kurios virsyti gal
jau nelabai butu gerai.
masina jei ne nauja tai apynauje.
masina bus naudojama ir kasdieniniam vazinejimui. Pravazumas reikalingas bet
ne tai kad unimogo reikia.. tiesiog tikrai aukstesnio ir geriau
pravaziuojancio nei eilinis sedanas ar checbekas..

Siaip patarimus isgirdau jau kazkiek. bet kas liecia L200 tai girdejau jau
is dvieju zmoniu labai neigiamus atsiliepimus