Tema: Re: Toyota Carina E Dizelis
Autorius: Rokis
Data: 2011-03-10 22:03:44
na va :) didelis dekui, o as ir pagalvojau ko jie ispidarastinti ir uz
pigiai vaiskto :)

"va"  parašė naujienų news:ilbakp$b33$1@trimpas.omnitel.net...

Esu pakankamai prisiklauses bedavoniu apie juos saabistu forumjooke.
Principe - nevalina, neekonomiskas, ir lepus kazkotais.. Nors zinau ir
isimti - pas pazystama '04 9-5 tokis vaziavo per visa turejimo laikotarpi
anei be jokios bedos.
Ale vistiek, liaudies ismintis apie skandinavus sako taip: nori bendzo -
jami saab, nori dyzelio - tada volvo...