Tema: Re: Draudimas
Autorius: svk
Data: 2011-03-10 16:38:48
Jei turi tos mašinos dokumentų kopijas (na bent jau gali gauti
nesunkiai), tai prieš porą metų Gariūnuose buvo tokie Gjensdige
atstovai, kurie drausdavo CAD auto pagal dokumentų kopiją ir drausdavo
įrašydami ne valstybinį numerį, o kėbulo numerį.
Aš du kartus parsivariau taip auto, tačiau draudimo niekam rodyti niekur
neteko, tai nežinau ar jis tinkamas labai, tačiau man buvo kiek ramiau.