Tema: Re: klausimas apie stabdi :)
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-03-08 22:33:27
Buve man taip, kad vaziuoju ramiai, kiek stabdai, tiek norma, tik vienu metu
artejant pries zieda op ir pedalas suvaziavo iki dugno... Rankinis nutrukes,
pavara zemint jau velu, tai hepi endas, kad ziede masinu nebuvo :) Tik is
ziedo isvaziavau ir vel uzsipumpavo, bei veike norm. Kokias 2 dienas
pavazinejus, dar karta sulindo pedalas, po to analogiskai atsistate.
Diagnoze - itrukes cilindriukas.