Tema: Re: matuoklis fotkina is galo?
Autorius: |===>
Data: 2011-03-11 11:52:57
"aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in
news:ilc539$t4s$1@trimpas.omnitel.net:

> pazistamas pasakojo kaip senai senai gudzia nakti ji kazkur ten mentas
> nukirto su fenu ir sako  'xa, manei kad nakti mazai masinu ir nieks
> greicio nematuoja? :D '

tai mane dazniausiai nakti ir pagauna, nes nesimato ju, taigi ta posuki
pravaziuoju ~90, kad speciau sustabdyti, jeigu stovi 'stoteleje' uz
viaduko, o po to svelniai nuspaudus gaza ir gaunasi apie 120 iki
potencialios fotkinimo vietos.

siek tiek ironiska, aisku, kad daugiau baudu sumoku naktimis, nors naktimis
praktiskai niekada nelakstau, senatve jau, regejimas nebe tas, o ir siaip
niekada nesijauciau saugiai.

o ir del mentu kur kas saugiau vazineti dienomis, kai daug masinu ir yra uz
ko pasislepti - vairuoti darbo daugiau, bet kad nusaus tikimybe gerokai
sumazeja, tai stai ir tenka elgtis atvirksciai, jeigu diena pasitaiko
tuscia atkarpa taupumo sumetimais nevaziuoju daugiau +30 (nebent fiziskai
nera is kur saudyti), nes +100 ziurek jau ne tik newsams, bet ir mentams
daznai sukelia isterija, kas neproporcingai pabrangina reikala.

--
Vinis