Tema: Re: Kur Vilnuje siandien patikrinti perkama Peugeot 407?
Autorius: svyt
Data: 2011-03-09 18:58:35
tas pats sudas, ner taip kad subyrejo apynaujis benzas ir px, sumoki 200 lt
ir padaro kapitalke, cia gal senom audi 100 kur benzininis variklis kainuoja
50-200 lt, bet ir dizeliniai varikliai jom atpigo, cia man golfini dizelini
varikli (1-3 golfui, 1-2 pasatui tinka) atsargai pasiule uz 100 lt, dar
mastau, ir taip tas golfas, matomai kol stovejo benza pavoge, ziema uzkuriau
2 men prastovejusi, bet pabirbe ir uzgeso, galvojau uzsalo, siandie bandziau
gaivint ir patampiau ir su laidais sukau- ziuriu tuscia slangutej kur i
siurbly eina, arba filtras dar net nebando atsilt, kas mazai tiketina.
O ir ''genda'' dazniausiai ne pats variklis o analogiska periferija- vandens
pompos, starteriai, generatoriai, dirzo itempejai su dirzu. kuro padavimo
sistema dizely ar kuro padavimo sistema + degimas benzininej kazi ar labai
skirsis kainom praktikoj.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,