Tema: Re: Kas kiek km keisti tepala?
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-08 14:16:14
pagal tavo logika, gaunasi kad bmw sudas nes neklausia tiekeju kiek ir
kokiom salygom veiks ju tiekiamos detales, kaip davikliai, turbunis ir t.t.
ir patys nusprendzia kad turbina laikys pagal juu rekomendacijas... manau
jie ne tiek durni ir viska susiskaiciave, kad galima keisti tokiu periodu
todel ir leidzia.