Tema: Re: KP suaktyvejimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-03-08 08:42:08
"911" <911@lrv.lt> wrote in message news:il2mkl$prh$1@trimpas.omnitel.net...
> normalus zino, ir CA ir TA ir viska kitka ;)

    Ne velnio nezino, nes kompu dirbti nemoka ir tingi. Paskutinis
sustabdymas buvo toks  (via baltikoj) : "Prasom dokumentus, technikine,
draudima...". As: "Taigi kam jums draudimas ir technikine, juk patys zinot,
ji yra ar ne" (Pas mane buvo viskas tvarkinga, tik laika sugaisino, ir todel
pikta) . "O tai kol mes patikrinsim, tu jau toli busi.... " Kitaip tariant,
tingi, ir tiek. Nors kiek 3 metu auto vazineja be tech apziuros ar
draudimo??
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5934 (20110307) __________

http://www.eset.com