Tema: Re: keisti dalykai su dyzeliuku
Autorius: svyt
Data: 2011-03-07 11:21:04
oi kaip nereikia lyst prie sitos sistemos,be labai rimto reikalo, blogai
uzverze ar blogos tarpines reiskia, reik imt ir vel det per nauja naujom
saibom, ir melstis kad virsuj nepradetu begt. LT 35 pamenu kankindavaus, tai
ten bega, tai ten, viena sutvarkai per kita pajudinta gala bega... dar ir
persukt forsunkes lengva, sriegis trumpas, smulkus, aliuminyje. zvakes dar
dar, ne toks kaprizingas daiktas.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,