Tema: Re: Citroen C3 ~2002 dyzelis 1.4 +/-
Autorius: pragäras
Data: 2011-03-07 00:46:28
c'mon. kartingas už aukštą golfą sportinykui aišku "vairuojasi" smagiau. nežinau, kas turima minty, kad pakaba "ne kibirine", nes jei tai apie garso izoliacija, tai "net" ir senas C4 savo barškalumu ne itin džiugino. o vilniaus gatvėms kol kas dacia duster Nr1. - buvau apakęs galimybės pralėkt kaip jezui per vandenį :)