Tema: Re: peugeot 106 ismetimo voztuvu
Autorius: [mikro]
Data: 2011-03-04 21:15:34
mamkos 02m vidurio tas yarisas, tikrai pamenu, sita kalba buvo metai -
pusantru atgal, kad sake pilna tu motoru.
o rimtai, ka ten tie italai, sitaip piktybiskai tepalo nekeicia? tas motoras
uzkales buvo, ar ar kazkiek sukosi?
nu nx, cigonai yra cigonai:)

"Staska"  wrote in message news:ikqov6$3vq$1@trimpas.omnitel.net...

"[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message
> tevo uzklausiau, kai jam kazkokiu sudu reikejo tam kibirui, bo dauztas
> buvo, tai klause srotuose, po 300 - 350LT su visom chuiniom stumde tuos
> variklius, imk ir veskis priekabom, sake pilna.

Linkejimai tevui.. Audogidas+Autopliusas pasiule du variklius, 800/1000lt.
Litrinuku ejo du variantai, 99-03m ir 03-05m. O mano isluptas jau
nesiremontuoja. Teko fiziskai padet tepalui iskrist is tepalo filtro :)
Standartiskai masinoje is Italijos - variklyje vietoj tepalo - Vezuvijaus
magma..