Tema: Re: omega, history continue:)
Autorius: svyt
Data: 2011-03-02 22:37:21
110ag su senu siurbliu,  bet kad ir su elektriniu man jau antras variklis
tvarkingai tarnauja, kai pirma vazinejau laikiau garaze senaji, mechanini
siurbly. 525tds irgi kazkuris variantas su tiek pat ag, dabar tingiu ziuret
kiek, man ipratus pakanka galios visais gyvenimo atvejais, ir taip labai
retai minu virs 3000 apsuku, taip is reikalo turbut niekad, daugiau kad
suodzius is dusles ispust retsykiais uzminu.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,