Tema: Re: palydovines sekimo sistemos
Autorius: 911
Data: 2011-02-26 23:27:51
nieko ten brangiai nekainuoja, dedi i aparata gsm korta ir 'vos ne' sms budu gauni koordinates ir visa kitka i softa kompe.
kainuoja iranga ( ziurint kokia, tarkim ~600lt) ir gsm paslauga, kur vazines Lt/eu/rus ir kokio tikslumo noresi...
Dar gali kazkiek kainuot 'serveriu palaikymas' sito punkto nesuprantu, ir manau kad nesunkiai imanoma konvertuot ten viska i google mapsus ar i tapati nulauzhta softa (o jei jau softas lauzhtas tai nebeda manau ir kinieciu iranga)
kaip ne kaip jau visi isitikine kad tarp tomtomo ir kokio kinietisko shudo skirtumo realiai nera, jei zemelapiai tie patys...